Hej Masala Dosa.



Idag har vi haft Puppetmaking-work shop på Kathalaya och jag fann en nya hobby jag trivdes mycket bra i! Har filat och klistrat och knivat och målat hela förmiddagen.

Det är jättekul att plötsligt vara i södra Indien och upptäcka allt nytt här. Maten är väldigt annorlunda, alla klär sig annorlunda och atmosfären är annorlunda. Här äter man dosas - ris/linspannkaka med chutney yumyum, wardas - indisk donut typ, mycket ris, sambar - masala och daal, fisk och allt möjligt mer. Igår råkade jag äta 6 gånger, vet inte hur jag hade plats, men det är å andra sidan mycket jag inte vet. Jag älskar att hänga runt på Kathalaya, och Geeta som håller i min storyteller kurs är en underbar

Kommentarer
Postat av: Elinore

Varför flyttade du? Bor du fortfarande med samma värdfamilj? :)

2012-03-02 @ 17:49:00
Postat av: Anjis

Hej älskling, när vill du skypa med mig?

2012-03-07 @ 20:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0