Hoshiarpur aur Mamu

Nu sitter jag i Sanger hos mina morbroder med familjer. Min shorta Mamu, yngre morbror, har just kommer hem fran 6 manader I New York sa vi har aventyrat med honom I tva dagar. Igar akte vi till Chandigarh, Indiens 'nyaste' stad. Chandigarh ar den enda staden I Indien som at planerad. Den ar enorm sa vi hann inte se sa mycket, men vackert var det! Gront overallt. Vi spanned in 17th district, kant shopping distrikt, MEGA. Och vi at en del. Samtliga ratter MEGA. Har ett foot pa min Masala Dosa, en typ potatisfylld pannkaka,overkroppsstor typ.
Anna's ar jag stilt over min systersom at I USA och at den vackraste jag har sett. Har at det exact samma frills pa modet!!! Pufflugg. Www.hettaiusa.tumblr.com
Jag ar sjouke Avis pa Hennes magnum doubles ocksa, Godare glass Finns faktiskt inte.
Blamear autokorrigeringen for knappt lasbar text.
Hai rabba, snart fem manader har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0