Monsun!!



Idag kom regnet! Vi stod ute pa garden och hade samling med alla elever pa skolan och da kom det en stortskur utan nagon som helst forvarning. Det vrakte ner i nagon timma och nu duggar det och kommer nog gora det i 2 manader framover. Idag ar min sista dag i Dehli, imorn ska jag fa ta det kanda indiska taget till Amritsar for att antligen fa traffa min familj. Det har varit lite oroligt har i Dehli efter bombattentaten i Bombay, men vi lyckades anda ta en turisttur genom Dehli igar. Vi sag bla. presidentens hus, han lever ratt bekvamt pa 365 rum. Ensam!!! Sen besokte vi ocksa ett indiskt volontarbarnhem samt aldreboende. Det var fantastiskt att se! De indiska barnen ar verkligen de sotaste jag nagonsin sett. Igar kvall tittade vi pa hindi-bollywood film, Three Idiots, jag rekommenderar den! Den ar verkligen nagot valdigt speciellt!



Kommentarer
Postat av: Karr

Åååh! Pusssss

2011-07-15 @ 16:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0