Amritsar

Nu ar jag hos familjen! De ar verkligen hur snalla som helst och de bor I en jattefin trea I gamla delen av Amritsar. Vi sitter ofta pa golvet tillsammans hela familjen och dricker chai och pratar. Jag och min syster Antim har akt moppe I Amritsar idag och tittat pa hur the golden temple seer ut Fran utsidan. Jag och Mina systrar delar rum och I Lagenheten ovanfor oss bor var farbror och under bor farmor. Jag haller pa att Lara mig Hindi och jag har fatt ett indiskt namn som alla kallar mig, Radha. Maten ar jattejattestark men jag lar mig nog snart. Dessutom ater vi mango jamt, det ar underbart! Namaste!

Kommentarer
Postat av: Wallace

ÄH MEN LÄGG AV! fy. vad. najs! Saknar dig Magdis/Radha!puss

2011-07-18 @ 17:06:33
Postat av: Ylva

Namaste, Magdis-Radha, käradudärlångtbortavidpakistanska gränsen! Hur går det med hindin, stämmer det att de skippar vokalerna och bara skriver ut konsonanterna? Extremt elakt i så fall! Tänker på dig varje dag! Har du anammat den indiska klädstilen ännu, eller kör du lite crossdressing mellan västerländskt och österländskt? Och visst bliiiiiiir man avundsjuk på deras fantastiska hår! Fråga om de använder varm kokosnötsolja i håret ibland, det var Arvinds hemliga knep som han någon gång hotade att prova på mig, men jag undslapp det. Känner på mig att det inte hade blivit något vidare... Gothia cup är i full gång, Kristian och jag har sett Karros första två matcher (vann en, förlorat en). TYVÄRR glömde vi vuvuzelan i Lerberget, men det duger bra att vråla också! På torsdag bär det av till Milano, önskar SÅ att du hade varit med! Hälsa din nya familj och blogga om din skoldag snart! Gärna med foto i skoluniform! P&K! Ylva

2011-07-19 @ 19:46:40
Postat av: Soufieee

WAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!! Det här är verkligen helt fantastiskt! Saknar dig Raddeee! PUSS!

2011-07-22 @ 12:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0