Happy Republic Day!



Hej Hej!

Amanda skrev på sin blogg för några månader sen: "jag vet inte vad jag ska skriva om, men är man i Indien borde man ju kunna skriva om något". Jag måste försöka följa hennes exempel, det står verkligen helt still i mitt huvud.

Såå....

Lite småsaker då.

- Vår städerska har inte kommit på typ två veckor så jag har moppat golv och dammat varje dag. Rätt skönt att jobba faktiskt, hatar att bli serverad...
- Vår Boha, papas äldre syster, och hennes familj har varit här i tre nätter och det har varit väldigt trevligt. Vi har ätit gott och spelat Tash, kort, med RIKTIGA pengar! Woho! Jag vann de tre första omgångarna och låg med plus 170 rupees, men sen började jag förlora och slutade på minus 40 rupees.
- Igår var vi på invigning av en ny suit-affär och jag råkade köpa en alldeles för dyr designer suit och går nu omkring och försöker övertyga mig själv om att det är okej, den var ändå från Pakistan lixzom...


Sen få det bli lite bilder. Alltid en bra utväg.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0