New Dehli

Jag ar i Indien!!!!!!!!!!!!

Nu ar jag har och det kanns jattebra. Det ar helt sjukt varmt, verkligen HELT SJUKT VARMT, men indierna bara skrattar at oss och sager att det har bara ar borjan. Det ar som en angbastu. Det ar fullt med folk overallt och alla ler och det springer omkring hundar och barn och det ar verkligen harligt. Idag har jag och de andra utbytesstudenterna valkomnade av skolan vi bor pa har i dehli, Indian Heghts School,  med massor av upptradanden av barnen och vi fick rod prick i pannan och hlasband med gula blommor. Vi ar typ tjugo studenter, och nastan alla ar fran tyskland eller frankrike. An sa lange har vi inte fatt smaka nagon indisk mat, men jag har stora forhoppningar om en fin lunch. Sen ska jag sova ut lite, hann liksom inte pa planet da jag borjade bloda nasblod och titta pa spannande film istallet. Men shit, jag ar har!!

Kommentarer
Postat av: Anja

ÅHÅHÅH!! Älska den här bloggen. Puss!

2011-07-12 @ 13:00:47
Postat av: Anja igen

Indierna kan verkligen skratta sig lyckliga!

2011-07-12 @ 13:01:37
Postat av: Vera

De dom kan äta får du diarré av eller hur var det? puss puss puss

2011-07-12 @ 13:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0